Dubtes existencials

Una proposta de la Gemma Villaverde

La ciència té explicacions per tot però… cal saber-ho tot? Segurament no. I és per això que cal aquest podcast.
Ens proposem descobrir coses que mai ens hem preguntat o que, si ho hem fet, segurament no ha estat en veu alta … coses que podem viure sense saber, però com que el saber no ocupa megues de memòria potser no estaria de més explicar-les, però sobretot, entendre-les. Perquè tot en aquesta vida, TOT; fins i tot les coses més quotidianes, tenen una explicació científica i nosaltres la volem saber.

La idea és partir de situacions que ens trobem en el nostre dia a dia i plantejar-nos preguntes sobre elles. Preguntes que, a primer cop d’ull poden resultar absurdes, però que en realitat tenen un rerefons científic. Es tracta de simplificar la ciència convertint-la en conceptes senzills d’entendre, que ens facin veure el nostre entorn d’una altra manera, però, sobretot, que ens despertin la nostre curiositat per descobrir el per què del món que ens envolta. Volem fer-nos preguntes i que aquestes preguntes ens en generin de noves i, d’aquesta manera fomentar l’esperit científic de fer-se preguntes i buscar les respostes.

La son

Fer esport