Rara avis

Una proposta de l’Associació Triops Divulgació

Un dels trets distintius de l’ornitologia en relació a la resta de branques d’estudi de la zoologia és que la gran majoria de les persones que s’hi dedica ho fa de manera aficionada dedicant-hi el seu temps i els seus recursos per a fer recerca.

Rara avis és una sèrie online de divulgació que s’emetrà per Youtube sobre les persones que de manera vocacional porten a terme estudis sobre els ocells que habiten a Catalunya per tal de millorar-ne el coneixement que se’n té. Cadascun dels 13 episodis de Rara avis se centra en la història d’aquestes persones per tal de conèixer els estudis, les espècies i els mètodes emprats.

Addicionalment Rara avis comptarà amb continguts audiovisuals addicionals pensats específicament per a Instagram com són les càpsules de l’Ornitòleg lletraferit de Rara avis, on coneixerem curiositats sobre els noms dels ocells i el seu impacte en la llengua i la cultura popular, i les càpsules de Rara avis i+, on parlarem sobre altres aspectes de l’ornitologia i la natura.

Setmanalment a partir del mes de setembre podreu trobar els diferents continguts als perfils de Youtube i Instagram de Triops.