Usant llum per curar, diagnosticar i estudiar el cos humà

Una proposta de l’Institut de Ciències Fotòniques (ICFO)

Projecte per augmentar el coneixement al voltant de la fotònica mèdica, dirigit a la societat en general i amb un focus especial en els estudiants, que poden adquirir habilitats cientificotècniques així com desenvolupar habilitats com el pensament crític i el coneixement del mètode científic.

La fotònica mèdica és un camp amb creixent importància en el món de la salut. Integra elements científics, tècnics i socials que són importants tant per a la cultura científica de la societat, i en particular dels escolars, i que representen una gran oportunitat com a eines d’aprenentatge transversal que es poden integrar a l’aula. Així, volem crear uns mòduls educatius multidisciplinaris i asíncrons que emprenen llenguatge proper i formats innovadors que es puguin utilitzar a les aules de forma autònoma per part dels educadors.

Molts dels continguts es poden utilitzar també de forma independent en canals de comunicació dirigits al públic general, augmentant així l’impacte del projecte i contribuint a augmentar la cultura científica de la societat.

Hop ots trobar a:

PENDENT DE FINALITZAR