A la gola del llop

Una proposta de Cèlia Ventura

Proposta que busca emfatitzar els futurs riscs per a la societat i la ciència, despertant consciències i buscant un canvi social. Després d’haver viscut la pandèmia de la COVID-19, s’obre una era en la qual la ciència està en el punt de mira i és important utilitzar aquest poder per posar damunt la taula altres amenaces reals que s’han d’adreçar com més aviat millor.
S’han identificat quatre blocs, cada un representant una amenaça: els perills per a la salut del canvi climàtic, la resistència als antimicrobians, l’envelliment de la població i les malalties no transmissibles.

El projecte consistirà en la creació de contingut en cinc xarxes socials, adaptats a cada una d’elles.
Aquesta proposta busca un enfocament poc comú, posant la salut al centre de tot agafant una visió transdisciplinària i global. A través de la conscienciació, tot establint un diàleg directe amb el públic, “A la gola del llop” vol ajudar a avisar d’amenaces molt reals per al món de la salut, posant debats damunt la taula i empoderant al públic general a entendre i combatre aquests perills.

La pots trobar a: