Open Brains: tallers pràctics de neurociència

Una proposta d’Open Brains

.

Compartir el coneixement científic és essencial per conscienciar a la societat de la necessitat d’una bona inversió en recerca i per garantir un futur pròsper a les següents generacions. No obstant, el sistema acadèmic obliga als investigadors a destinar la pràctica totalitat del seu temps a la recerca i a adreçar-la desde un llenguatge tècnic i restringit a revistes especialitzades.

Nosaltres proposem un foment de la cultura científica professional i personalitzat a les diferents capes de la societat. El nostre equip forma part d’un laboratori de neurociència, on només es realitzen un parell d’activitats de divulgació a l’any. Pensem que això no és suficient, i per aquest motiu hem creat Open Brains, una empresa dedicada exclusivament a tasques de divulgació sobre neurociència cognitiva tant a centres educatius com a empreses.

Amb Open Brains farem tallers didàctics i interactius on ensenyarem el funcionament del nostre cervell des d’una òptica transversal, per tal d’inspirar als joves cap a carreres científiques i donar eines pràctiques als adults en el seu dia a dia. L’actual convocatòria ens servirà per, centrant-nos en la branca escolar, comprar el material indispensable pel “proof of concept” de la nostra empresa.