Disseccionem la ciència amb Neurones Fregides

Neurones Fregides és una comunitat de joves divulgadors científics que fa furor a les xarxes socials des del juny 2021 comunicant ciència íntegrament en català. Tot i això, el seu recorregut és llarg, ja que està formada per diversos projectes de comunicació científica consolidats i amb una experiència ampla a l’esquena.

Aquest ajut els permetrà donar un salt qualitatiu a nivell tècnic per arribar a l’excel·lència en les seves gravacions i directes. Amb aquesta proposta i a través de 10 directes a Twitch, conduiran un debat més necessari que mai: què és i què no és la ciència. Recorreran els pilars de la ciència tal i com la coneixem, des del seu funcionament fins als reptes a què s’enfronta, dinamitzant debats amb experts i el públic.

“En un moment en què la ciència forma part del nostre dia a dia i està sota els focus més mediàtics, correm el risc que la societat prengui una idea equivocada, sensacionalista, de la ciència. És més vital que mai fer arribar que la ciència no és un ens perfecte, sinó una eina utilitzada per les persones per verificar el coneixement i entendre el nostre món.”